:(

Varför har jag inga pengar!!!!!!!!!!!!!?

Jag hade skrivit en lista med saker jag behövde köpa, och det var inte sånna här typ "åh jag vill ha en rosa knappkjol...vet inte när jag ska använda den men jag vill ha den!" utan det var verkligen saker som jag behöver! Kanske hellre ville köpa kläder och smink men nu var det verkligen saker jag behövde som jag skulle köpa. Och Robin har lovat mig i typ 3 dagar nu att vi ska åka in till stan. Idag skulle vi det, och affärerna har nått speciellt extra-länge-öppet idag. Verkade helt perfa! Fast hur jag än hade gjort hade pengarna inte räckt till allt, så jag skulle fått lov att bestämma bara det viktigaste. Men det sprack... För jag måste betala tillbaka Robins pappa från i Sthlm i somras och till Robins mamma för att hon fick lov att lägga ut en sak till mej för att en annan person var cp! Och det blir 500kr... Mmm, mycket pengar jag får kvar! Ännu mindre. Jag har inte köpt något nytt sen sommarlovet började, för då sparade jag så gott jag kunde. Men de tjänade inget till... för jag är fortfarande lika fattig!!! Jag vill också ha nya saker och känna mig fin och kunna fixa till mig som alla andra, men jag har inget att göra det med! Allt är orättvist :(

Kommentarer
Niklas

Jag håller med dig. Jag vill också kunna känna mig fin, ha nya kläder(ser likadan ut hela tiden), och andra nya grejer... Men jag har inte köpt något nytt som gynnar mig själv eller något sedan somras.. jag är inte säker på om jag köpte något i sommras ens.. ett linne är vad jag kan komma på.

jag är fattig pga att jag måste spara till resor som går på 500 och det är varje månad. Sen resten försöker jag spara till födelsedagspresenter nu i oktober(mamma och lillasyster fuller år), julklappar till familjen osv... det är så jobbigt.. allting är så dyrt också.

Sen har jag en spritskuld på 500 kvar haha... allting är orättvist... ingenting går som jag vill.



Jag vet iaf vad jag ska ge dig i julklapp nu :), hehe.



Råd är väl att spara och think twice innan du köper något.

2009-10-03 @ 17:46:21
URL: http://vendour.blogg.se/
Sofia

Niklas... stackars oss :< Och angående ditt råd, jag köper aldrig saker och när jag väl "tänker" göra det så think twicear jag så tillslut så köper jag det inte ens :( Ändå är jag fattig! Jag vill oxå ha en pappa betalar eller vara rik!!!!!!!!!!!!!

Betalade 600kr till Emelies mami som hälpte oss med våra nya tävlingsdräkter :/

Men jag har en kompis, Sofia, och efter att hon läst det här inlägget så gav hon mig ett presentkort på 200kr ;_; Jag blev så himla glad<3 uhuhuh!

Jag ska komma på nått att ge dig oxå! :D Om jag inte dött i fattighet tills då x))

2009-10-03 @ 20:52:19
Anders Johan Robin Bodin

LIVET ÄR RÄTTVIST!!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG HAR SERIÖST MINUS PÅ MITT KONTO EFTER MAX 1 VECKA AV VARJE NY MÅNAD!



VEM BEHÖVER PENGAR EGENTLIGEN? INTE NÄR MAN BOR HEMMA IAF



WOHO FUCK A GOAT!?!?!??! JEA!

2009-10-03 @ 21:00:04
URL: http://Redtube.com
Sofia

Men var seriös :( jag är ledsen faktiskt...



Dessutom är jag en priest som inte healar! D:

2009-10-03 @ 21:04:42
Niklas

Aw, en priest som inte healar... Dem kan väl vara till nytta på ett annat sätt?... (kan inte wow) :(.

Det är otroligt drygt. Även fast man bor hemma så betyder inte det att det finns nya kläder, ett plagg eller två, i garderoben varje månad.

Det är ju mer... Om man bor så behöver man inte tänka på hyran eller maten. Men kläder och annat skojs betalar man för själv ju. I början betalade min mamma kläderna men nu köper man mycket mer än vad man gjorde innan, plus att jag vill ha ps3, final fantasy crisis core, final fantasy fabula nova crystallis serien och ipod touch och inte ipod nano :( (fick nano idag... blev lite besviken... trodde att det skulle vara en ipod touch med en massa spel!)... Sen sist vill jag ha en ny mobil. kollat på den men tvekar att köpa... dyrt :(

2009-10-09 @ 00:01:46
URL: http://vendour.blogg.se/











Trackback
RSS 2.0