hej sandra

Jag har gjort en bild till Sandra som jag döpte till hejsandra.jpg hehe :D
Mmm, efter mitt långa inlägg har jag kännt mig mycket bättre! Tack alla mina fina underbara vänner som läst hela! 3 st alltså x)<3 ahahah :D Det betyder mycket att ni läste det! Tack. Och tack Sandra igen för mina fina saker jag fått ;_; so fjuftiful.
Ah i alla fall, här är Sandras bild x) hiho! Du har blivit tecknad :D Och jag hade lite tråkigt så nu undrar du helt plötsligt vad vi tycker om din blogg... jaaa, vad tycker vi? VI GILLAR DEN!

Kommentarer
sandra

HAHA FIIIIN <3

haha men det är inget emot vad de kommer tycka om VÅRAN bogg :D::D:D:D:D



hihi, tyckte att du kunde få dom , du förtjänar egentligen mer, men det är vad jag kan ge dig JUST NU, plus bio på new moon sen :D hihi <333 love u

2009-10-20 @ 20:21:20
URL: http://sandraawa.blogg.se/
Niklas

Haha, älsklings blogg är fin och du ritar sjukt duktigt! haha. Tänker på serien hero när jag ser bilden x'D. awsome!

jag läste också men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva haha.. känner inte att jag är typ kvalificerad för att skriva något på det inlägget haha..



Bra att det känns bättre nu iaf ^^. Det är nog många fler som har läst den inte vetat vad man ska skriva. <33



Hon har inte berättat vad hon gett dig än :(. Du får visa sen :D <3

2009-10-20 @ 20:29:27
URL: http://vendour.blogg.se/











Trackback
RSS 2.0