insjön ♥

När man inte är i Insjön saknar man det, och när man är här kommer man verkligen på hur mycket man faktiskt älskar det och "alla" som bor där (undantag för min syster som jag ät väldigt sur på just nu!!!!!). Och lager70, gud vad bra den! Såg att mina skor som ja köpte för typ 800 i somras kan man nu köpa för typ 500 xD fail! Men iaf, efter mitt förra inlägg så kom min underbara kompis Sofia och hälsade på... och gav mig ett presentkort <3 Jag blev så glad att jag nästan blev tårögd heheh! Men snacka om perfekt gåva vid perekt tajming! Tack Sofii! Kaddor Luddor! Då kunde jag minska min lista med "verkligen behöver ha"-sakerna lite, och köpte 3 för 100kr cpsnygga och sköna pieces trosor! :D YEY!
Nu är jag tillbaka till Falun, har tränat och sytt tävlingskläder hela helgen! Nu har jag precis ätit supergod festmat och sitter vid datorn och chillidillar! Nästa helg är det tävling! Första gången i superstar, ahk! Och Robins kompis är dum :< han är alltid taskig mot mig :< Tycker inte om lastbilschaffören heller! Usch!

Kommentarer
Sofii

Ingen förtjänade det där så mycket som du! Du är ju världens mest snälla tjej! Jag lovar! Det var ju också till välgörande ändamål. Jag blir sååå glad över att du blev så glad! :) Riopagfrag! <3

2009-10-04 @ 17:38:33
URL: http://fisoa.se











Trackback
RSS 2.0