nattblogg

Jag sitter och borstar tänderna och ska snart sova. Har precis gått min tvångstanke-runda genom huset då jag kollar så att alla skåp och luckor är avstängda, alla lampor släckta och alla sladdar urdragna haha. Skulle precis gå upp och lägga mig men väntar nog ett tag med det ...(hör "mystiska" ljud från min systers rum). Och innan jag sover ska jag nog kolla en episod av ett drama som jag började kolla på innan jag ens började gymnasiet, har helt enkelt inte haft tid att se klart det. Det är fint, tjejen är blind och hon blir kär ;_; hittills i alla fall, har ju inte sett klart det än x) Längtar tills imorgon för då kommer Robin hit! Vi har varit ifrån varandra i en dag nu :( uhu. Hmm, i alla fall... Tycker om alla fina kommentarer jag fått om mitt långa-emo-inlägg, utom det från "Fergie" haha. Tack<3

Även fast det är skönt med lov vill jag tillbaka till skolan och träffa alla tjejor igen! Saknar skolmaten oxå hahah! Nu efter 4 veckor APU är jag verkligen trött på thaimat, pastasallad och pannkakor (som jag igentligen inte ens gillar haha)...

Skådespelarna i dramat... Jiro är så kul (och Sandra tycker han är ful... ett rim!) XD Och Senior Nan är snygg, fast han heter inte så... bara i hana kimi... höhö, men jag kallar han det ändå :< Och dramat handlar lite om mat, jag älskar mat! *_*
Godnatt <3

Kommentarer
sandra

Jag kollar lite då och då på you're beautiful! haha, men jag är i kstad så hinner inte se allt på en gång! men det är så bra ;_; uh, men uuuuuuuush haha !

Vi borde se det tillsammans : < fakfakfak

ahhahaha "mystiska ljud" HAHA

<3

2009-10-26 @ 20:01:23
URL: http://sandraawa.blogg.se/
Sara

jag saknar också skolan :( Kristian ska vara borta en vecka nu, buhu :( <3

2009-10-26 @ 21:03:02
URL: http://inthesky.blogg.se/











Trackback
RSS 2.0