this is a bump in the road

Imorgon är det tävling!!! Kommer inte gå så bra hehehe, första gången i superstar. Har velat dansa i superstar sen jag började tävla...men nu vet jag inte. Det är så svårt! Vi blir i alla fall snygga på golvet!!! Ni ska se våra coola nya dräkter. Dagen innan en tävling är ganska viktig, men den här "dagen innan tävling"-dagen har sugit stenhårt! Allt har gått fel tror jag. Ska försöka att inte tänka på det. Men svårt när Robin sitter i ett annat rum och inte vill komma in till mig. Han blev jättearg nyss, för första gången på 11 månader och 3 veckor (snart ett år). Han bankade rutorna och skrek. Och sa en sak som jag blev så ledsen av, visste inte att han tyckte så :( Det verkar inte gå så bra för någon just nu... Men no no ska inte tänka på det just nu. Det är ju tävling imorgon! Dessutom stinker jag brun utan sol, fast är åtminstone brun (orange) och snygg haha! Så jag känner tävlingskänslan. Det blir nog ganska kul ändå imorgon. Jag litar på att allt ordnar sig.

Jag älskar dig Robin

EDIT: Klockan är 05:38...jag är sååå piggggg helt serri :D Det kommer nog bli kul idag yeeey! :D:D





We all must go through it sometime
This is a bump in the road 
Don't give up, you will make it

Kommentarer
FissN^

Jaha men du kochel! Det gick ju finemang! Förutom att ni åkte ut direkt i allt :) Men dagen var full av humor och glädje :) <3

2009-10-12 @ 00:34:15
URL: http://Mat.se/MatTina/Kropp/Fissn
Sofia

Fizzled

2009-10-12 @ 00:43:29
Ligg med mig!

KOCHEL PUT PUT TUT! TUT TUT! PUT PUT!<333333333333333

Sara

Du är duktig :D nu vill jag se din nya dräkt :D:D:D <33

2009-10-12 @ 16:27:01
URL: http://inthesky.blogg.se/











Trackback
RSS 2.0