AAAAAAAAAAAAAAAAAA

VARFÖR ÄR DU SÅ HIMLA DUM IBLAND!!!!!!!!!!! VAKNAT PÅ FEL SIDA ELLERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!! JAG MÅSTE AVREAGERA MIG SÅ ATT DET KANSKE BLIR BÄTTRE TILL SENARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VARFÖR VARFÖR VARFÖR?! Ofta jag inte ens fick kolla runt i affärer och så för att du va så himla egoistisk och tyckte det var tråkigt och tjatade sönder hela dagen!!!!! Och ofta du klagar för att jag vill ta ett gulligt kort på Plupp och skyller allt på mig för att Plupp rullade ner typ 1 dm som du sa var 4 meter lololol ofta!!! VARFÖR?! Måste du alltid ha allt som du vill ha det : < Du säger att du alltid gör som jag tycker men det gör du bara för att du själv aldrig kan bestämma när vi ska göra något under sånna tider när jag heller inte vet, då orkar inte du och då säger du att vi ska göra som jag vill. Men när jag vill nått så gör du inte det! DUMBOM! AHKGYFASTAFATFTAYFY AVREAGERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Hejdå!

Kommentarer
Robstah the B

Men putels då <333



Hoppas det känns bättre nu! :) Jag äslar dig och förlåt för att jag är dum mot dig jämnt och aldrig gör som du vill :(



FÖrlåt för min dåliga svenska :/



Älskar dig iaf jättemycket putels!!!!!!!



***********************

***********************

****BLOGGAR I LOVE***

***********************

***********************

2009-09-26 @ 15:04:10
URL: http://feint.com/vanish
Robstah the B

det blev ju fel :O



och vi tänker inte göra slut, säger Sofia det så ljuger hon!!!!!!!! Hon sa att hon ville göra slut, men då sa jag pul och lite mul, då blev allt bra och nu har hon skrivit ett 82 års kontrakt med mig :D:D:D:D:D:D:D:D

2009-09-26 @ 15:05:47
URL: http://feint.com/vanish
Sara

Men nu är det bättre :D <3

2009-09-26 @ 21:35:55
URL: http://inthesky.blogg.se/











Trackback
RSS 2.0